Login:
Hasło:
Komentarze, opisy, wypowiedzi, bluzgi i obelgi na Twój temat
kasia
średnia 7.30 (373 głosów)
8 187 odwiedzin profilu

kasia

to Twój nick:
Oceń: 12345
Komentarze, opisy, wypowiedzi, bluzgi i obelgi na Twój temat
Strona:     1   2   3   4   5   [6]  
drukarka
5 października 2007  
kasia to

crazykasia89

włascicielka
3 października 2007  
kasia to

mila to jakas żdzira tez jej nie lubie chociaż nie wiem kto to

mila
23 września 2007  
kasia to

głupia panan nie nawidze cie zdziro

5 września 2007  
kasia to

siemka nie znam cie ale daje 5 :D:D

nieśmiały
5 września 2007  
kasia to
wspaniała dziewczyna szkoda że nie moja może to się kiedyś zmieni ........liczę na to
??????
4 września 2007  
kasia to Daje Ci 1!!!!!!!!!!!!!!!!!!
hahaha
3 września 2007  
kasia to Napisz coś bardziej wylewnego ;-]
kasia121
2 września 2007  
kasia to Chłopczyk... Kim ty jestes????
klaudusia
6 sierpnia 2007  
kasia to yyyyyyyyy nie znam jej ale może jest super??
Chłopczyk
22 lipca 2007  
kasia to To super laska chce z nią chodzic. JEST PIĘKNA!!!
12 lipca 2007  
kasia to dziewczna mi nie znana ale chyba fajna:)
anitka78
3 lipca 2007  
kasia to spox kumpela:D
Patryk
27 czerwca 2007  
kasia to dziewczyna w ktorej sie niedawno zakochalem;*;* KC ;)) $nie o Tobie
olala:))~~
21 czerwca 2007  
kasia to fajna koleżanka:))
21 czerwca 2007  
kasia to /// Skoro tyle pozytywnych opinii to musi coś w tym być :D. Nie znam Cię ale chyba jesteś fajna skoro tak o tobie mówią :D.
19 czerwca 2007  
kasia to kto tyjestes
ktos
1 czerwca 2007  
kasia to zajefajna kolezanka
ktos
1 czerwca 2007  
kasia to zaaaaaaaaaaaaaaaaajebista koleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeezanka
anitka78
30 maja 2007  
kasia to spoko qmpelka
o\\kakis
29 maja 2007  
kasia to Kocham Cie
zawsze nieznana
28 maja 2007  
kasia to właśnie ta dziewczyna której nie znam.... szkoda :(
28 maja 2007  
kasia to spoko koleżanka
pablo
26 maja 2007  
kasia to (ta ze stanowic) pieknie wyglada, zabujalem sie w niej
lol
25 maja 2007  
kasia to nie znam jej
KL@UDII=beści@r@
24 maja 2007  
kasia to zajeFFFAJNA l.a.s.e.c.z.k.a!pozdro dla NIEJJJJ!!!BUZAKI=*****
adsss
20 maja 2007  
kasia to dsda
KAROLA133
18 maja 2007  
kasia to :)))))))))))))))))))))))))))
ktos
18 maja 2007  
kasia to zajefajna kupela
juleczkaforever
17 maja 2007  
kasia to ODLOTOWA FUNFELA I JA LUBIE!!! tylko skoda ze ze mna jus nie siedzis:-(((
Kasiulab3st
17 maja 2007  
kasia to Zaje....Psyjaciola.....Moje....Sonce...:D
właścicielka
17 maja 2007  
kasia to the best każdy mądry to wie
losiek
17 maja 2007  
kasia to bardzo fajna kolezanka czasem mnie... ale jestm fajna!!!;-0
Ta strona została odwiedzona 8 187 razy.
rejestracja: 1 grudnia 2006 ^
Kontakt